VISE VERSE AFTEN 2014
KulturStationen i Skørping

Aftenens tema
"NORDISKE TONER"

Onsdag den 26. marts kl. 19.30 er der igen arrangeret Vise Verse Aften på KulturStationen i Skørping og igen er det Aktive Kvinder, KulturStationen og Skørping Borgerforening, der i samarbejde inviterer alle musik- og sangelskere til en hyggelig aften med fællessang og optræden af både solister og grupper.

De tidligere afholdte arrangementer har været en stor succes, og vi forventer også i år at kunne byde velkommen til rigtig mange Skørping borgere med eller uden udenbys gæster.

Aftenens tema er ”Nordiske Toner” med musik og sange fra nordiske lande, herunder Norge, Sverige, Finland, Grønland og Danmark.

Aftenens konferencier er Mogens Yde og igen medvirker det dygtige ”Revyorkester”, som består af Kapelmester Hans Hjort og musikerne Jacob Graae, Mogens Nørgård og Arne Skou.

Udover publikums medvirken på fællessange bliver der sang og musik med optræden af lokale kunstnere - herunder kor, musik- og sanggrupper samt solister, der har sang og musik som profession eller hobby.

Billetten koster 100 kr. pr. person, inkl. en sandwich og kan købes via www.himmerlandsbilletten.dk

Sælges også hos Skørping Bibliotek (KUN ved personligt fremmøde/Telefonbestilling), Tlf.: 9988 77 30.