Virksomhedsbesøg hos Cykelgear tirsdag den 29. juni 2021.

Vi havde nogle rigtige gode timer hos Cykelgear i Terndrup. Kasper, som ejer virksomheden sammen med sin lillebror Erik, fortalte os om virksomhedens tilblivelse i 2008 og frem til i dag.

Kasper tog udgangspunkt i, hvad der var sket i de enkelte år og han krydrede det med sjove små historier fra hverdagen, som for eksempel det med at skaffe leverandører dengang og hvordan de samme personer i dag er kunder.

De startede med lageret under Eriks seng og i dag har de 15000 m2 i Molins gamle haller og en omsætning på 250 mio. kr. og ca. 60 ansatte. Det er en kraftig vækst og vi fik indblik i hvordan de havde finansieret denne vækst.

Vi fik også indblik i hvordan det er at handle med Kina og Rumænien

Kasper fortalte om, hvilke lande de eksporterer til og hvorfor netop disse markeder var attraktive.

Vi sluttede med rundvisning i lagerhallerne og pakkeriet, hvor vi fik forklaret hvordan det selvopfundne lagerstyringssystem virkede, vi var ret imponeret. De har været oppe på over 4000 pakker på en dag. Kunden får den bestilte varer dagen efter og der er medarbejdere på arbejde fra kl 8 til kl. 22, 7 dage om ugen.

Alt i alt en berigende formiddag.

Turleder
Annie Poulsen

Virksomhedsbesøg hos Cykelgear i Terndrup
Tirsdag den 29. juni 2021 kl. 10 vil Kasper/Erik tage imod os på adressen Industrivej 5 i Terndrup (tidligere Molin).
Kom med til et rigtigt spændende virksomhedsbesøg hos Kasper og Erik Buus Larsen, som er søskende.
De startede deres virksomhed op, mens de stadig gik på Handelsgymnasiet og den er på få år vokset helt enormt og har måttet skifte adresse flere gange.
Det er vel i dag Danmarks største webbutik med cykler, reservedele og cykeludstyr i Danmark.
Vi vil også få et indblik i nutidens avancerede lagersystem.
De vil holde et oplæg for os, omkring deres opstart, udvikling, lagerstyring m.m., samt være vært ved en kop kaffe.
Derefter får vi en rundvisning i virksomheden. Besøget varer 1,5 til 2 timer.
Vi mødes på KulturStationen kl. 9.30.
Vi kører i egne biler dertil og ved tilmelding bedes I fortælle om I kan have nogen med i bilen, eller I gerne vil op at køre, 10 kr. til chaufføren i egenbetaling.
Sidste tilmelding er torsdag den 24. juni til medlemskonsulent Hanne Mortensen på tlf. 50490645 eller på mail til hannem@live.co.uk.
Kun for medlemmer af Skørping Borgerforening.
Arrangør: Skørping Borgerforening.
Ansvarlig: Annie Kudsk Poulsen.

MED VENLIG HILSEN
SKØRPING