Vi gentager succesen fra sidste år!

Skørping går lop-amok

Lørdag 14. og søndag 15. september kl. 10-15

Ryd op i skuffer, skabe, skure og på loftet for at gå lop-amok i hele Skørping lørdag den 14. og søndag 15. september begge dage kl. 10-15.

Vi har alle en masse ting stående, som vi ikke bruger, men som andre måske kan få glæde af og så kan der endda tjenes lidt på det, der bare står og fylder. Gå derfor allerede nu i gang med at rydde ud, så du har parat til ”Skørping går lop-amok”.

Idéen er at du i din egen carport, garage, pavillon eller lignende laver dit eget loppemarked. Du kan også gå sammen med naboen, genboen eller hele vejen. I weekenden den 14.-15. september afholder vi så et stort Skørping-loppemarked, hvor man kan gå fra hus til hus og fra gade til gade for at gøre en god handel. Ud over de gode loppefund er det også en god måde at komme til at lære byen bedre at kende og ikke mindst de mennesker, som vi bor hæk om hæk med. Få ryddet op og få samtidig en masse nye oplevelser. Gør det også meget gerne til nogle hyggelige dage ved at have kaffe på kanden og måske lidt hjemmebag.

Tilmelding foregår i Bogby-Butikken, Jyllandsgade 5C

Vi håber at rigtig mange er med på idéen, så vi måske kan gøre det til en årligt tilbagevendende begivenhed. Initiativtager til Skørping går lop-amok er BOGBY9520, Jyllandsgade 5C (tidligere Skørping Boghandel), hvor du også skal tilmelde dig – og det er ganske nemt. Du skal blot udfylde en seddel med navn, adresse samt nogle få ord om det du har til salg på din adresse. I BOGBY9520 plotter vi de mange adresser ind på et bykort, så man kan se, hvor i Skørping man har valgt at gå lop-amok. Det koster kr. 25 at være med. Pengene går bl.a. til at lave et bykort med ”lop-amok-adresser”, der udleveres i Bogby-Butikken. Læs mere på www.bogby9520.dk.

Sidste frist for tilmelding er søndag, den 8. september kl. 13.

Ta’ nu fat, få ryddet op og få jer tilmeldt til Skørping går lop-amok!

PS.:
I tilknytning til Lop-Amok afholdes der også "TORVEDAG" med forskellige aktiviteter, herunder bl.a. tombola.

Arrangører: BOGBY9520 og Skørping Borgerforening.