SENIORBIOGRAFEN I SKØRPING

Hvad er Seniorbiografen?
Seniorbiografen er en del af Kinorevuen i Skørping. Biografen drives af 60-70 frivillige, heraf ca. 15 i Seniorbiografen.
Seniorbiografen henvender sig især til den ældre generation, men der er ingen aldersgrænse, og man skal ikke melde sig ind – blot købe billet.

Altid aktuelle film
Seniorbiografen viser altid de helt aktuelle film. Vi har hver sæson mange Danmarkspremierer. Tit er vi den første biograf i Danmark til at vise filmen. Seniorbiografens sæson strækker sig fra ca. 1. oktober til 1. april, og vi viser altid filmen i dagtimerne. Når vi bliver ældre, er mange af os ikke så glade for at komme ud om aftenen, når det er mørkt, eller der ligger sne, og fortovene er glatte. Men selv om man er kommet op i årene, vil de fleste gerne følge med i, hvad der sker. Også når det gælder filmens verden.

Morgenbuffet, frokost og kaffebord
Når vi viser filmen om formiddagen, er der morgenbuffet fra kl. 9.00. Den er inkluderet i billetprisen på kun 100 kr. Så er der en time til at nyde morgenmaden og kaffen og samværet med andre, før man kl. 10.00 skal ind og se filmen.
Det sker også, at vi tilbyder frokost før filmen. Så er billetprisen 125 kr. Man mødes kl. 12.00, hygger sig med en lækker buffet og går derefter ind og ser filmen.
I mange år har der også været kaffebord på programmet. Og det er der stadig. Så ser man først  filmen, og derefter hygger man sig med kaffe og kage, som er inkluderet i billetprisen på kun kr. 100.

Fyld bilen
Vi lægger vægt på at give vore gæster en god oplevelse, fra de træder ind ad døren. Du skal kort sagt føle dig hjemme i vores – og din!- biograf. Bor du ikke i Skørping, så fyld bilen op. Tag venner og naboer med. Vi har meget fine parkeringsmuligheder tæt på biografen, og det er gratis at parkere!

Eller ta’ toget
Bor du i Aalborg, Skalborg, Svenstrup, Støvring eller Arden, kan du taget toget. Kinorevuen ligger lige over for stationen. Der kører tog to gange i timen.

Sådan køber du billet
Du kan reservere/købe billet på Kinorevuens hjemmeside. Ved bestillingen kan du se en oversigt over biografsalen og selv vælge, hvor du vil sidde. Du kan også ringe til Kinorevuen på tlf. 6467 3862, bedst efter kl. 18.00 (vi er jo frivillige)

Biograftur
Få en biograftur på programmet i din forening, klub, studiekreds eller by. Kontakt Erling Junker Holst på tlf. 3170 0920 eller mail: junkerholst@gmail.com for at høre, hvad vi kan tilbyde.