MAD & FILM SØNDAG DEN 24. APRIL 2022

Vi planlægger gennemførelse af Mad & Film den 24. april 2022, KL. 17.

Spisningen forgår i Verandaen på KulturStattionen.

Madholdet serverer til filmen ”Opgøret-de forbandede år 2” forloren hare med rødkålssalat, derefter is og kaffe.

Der sælges som sædvanlig øl/vand/vin til fornuftige priser.

Opgøret – de forbandede år 2 er den stærke og dramatiske opfølger til Anders Refns storfilm ”De forbandede år”. Her følger vi familien Skov fra foråret 1943 til den sommer, hvor Danmark atter bliver frit.

Medvirkende: Jesper Christensen, Bodil Jørgensen med flere.

Prisen for mad og film er kr. 150,- pr. person og der betales ved indgangen – gerne med kontanter, vi har også Mobilpay.

Tilmelding senest onsdag den 20. april til bestyrelsesmedlem Annie Kudsk Poulsen, mobil/sms 29282216
eller mail
anniekudskpoulsen@hotmail.com.

Husk, at vi hurtigt plejer at få udsolgt

Der tages naturligvis hensyn til overholdelse af gældende restriktioner vedrørende
coronavirus/COVID-19.

Hvis spisningen ikke kan gennemføres, kan de tilmeldte under alle omstændigheder få udleveret

Biografklub Danmark billetter og se filmen i Kinorevuen.

Kun for medlemmer af Skørping Borgerforening.

Arrangør: Skørping Borgerforening.

Skørping Borgerforening har meldt sig kollektivt ind i Biografklub Danmark

Som medlem af Skørping Borgerforening kan du i løbet af sæsonen se 10 udvalgte film til halv pris.

Vi bruger biografen i Skørping – KINOREVUEN til vores mad og film arrangementer.

I forbindelse med Biografklub Danmark Film arrangerer borgerforeningens madhold 3 aftener med hyggeligt samvær, mad på KulturStationen og film i Kinorevuen.

Brugsanvisning til Biografklub Danmark 2021/2022

Skørping Borgerforening har købt medlemskaber til Biografklub Danmarks 10 film.

Til 3 af disse film arrangerer vi ”Mad & Film” aftener.

I denne sæson vil det være:

• 31. oktober 2021 serverer vi mad i Verandaen kl. 17  til filmen ”Skyggen i mit øje” af Ole Bornedal. Filmen handler om bombningen af Shellhuset og dermed Den Franske Skole under 2. verdenskrig. Der serveres forloren hare med rødkålssalat samt is og kaffe.
  • 6. marts 2022 serverer vi mad i Verandaen kl. 17 til filmen ”Rose” af Niels Arden Oplev med Sofie Gråbøl i hovedrollen.
  • 24. april 2022 serverer vi mad i Verandaen kl. 17 til Filmen ”Opgøret – de forbandede år 2” med Jesper Christensen. Filmen er opfølgeren på De forbandede år.

Til de resterende film udleverer vi rabatbilletter til medlemmerne, enten enkeltvis eller de 3 film der har præmiere i 2021. De film der har præmiere i 2022 uddeles først i 2022.  Disse rabatbilletter kan bruges i alle biografer på alle spilleaftenerne. Rabatten er ca. 50% (premiereaftener kan være lidt dyrere). Såfremt vi ikke får brug for alle rabatbilletter til Mad & Film, vil de resterende ligeledes kunne udleveres.

For at se hvilke film der er med i Biografklub Danmarks program, skal man selv gå ind på deres hjemmeside og læse om filmene.

Selve billetten købes i biografen, og man reserverer selv plads i biografen, hvis man ønsker det. Dette gælder ikke til arrangementerne med Mad & Film, hvor foreningen køber billetterne samlet.

Rabatbilletter fås ved henvendelse til mig pr. mail  anniekudskpoulsen@hotmail.com eller sms 29282216.

Jeg leverer rabatbilletter i postkassen eller sender med post, så giv mig gerne et par dages frist.

Skørping Borgerforening
Annie Kudsk Poulsen