Højspænding i bedste Hitchcock-stil.

Den moderne parforholdsthriller møder Hitchcock-uhygge i denne film. Hver morgen tager Rachel toget ind til London sammen med alle de andre pendlere. Hver dag holder toget stille foran et bestemt hus, og Rachel betragter det smukke unge par, som bor her. Hun fantaserer om, hvad de hedder, og forestiller sig, at deres liv er helt perfekt. Men en dag ser hun noget dybt chokerende fra togvinduet og kort tid efter forsvinder kvinden fra huset. Rachel kontakter politiet og begynder at blande sig i efterforskningen. Men Rachel er ikke noget pålideligt vidne. Faktisk kan hun ikke engang stole på sig selv.

FILMEN ER MED I BIOGRAFKLUB DANMARK.

Rabatbilletter udleveres ved henvendelse til medlemskonsulent Hanne Mortensen, mail hannem@live.co.uk eller pr. sms 5049 0645.

PRESSEN SKREV:
"Filmatiseringen af Paula Hawkins roman fra 2005 er den britiske skuespiller Emily Blunts. Hun har den. Hun ejer den. Det er hendes film. Hendes stil er tilbageholdende, subtil og mystisk."
(4 STJERNER - JYLLANDS POSTEN).

"Tate Taylor har skabt en ambitiøs mainstream-thriller, hvor handlingen med mange spring i tid er klippet som et puslespil med mange brikker i spil."
(4 STJERNER - POLITIKEN).

Se yderligere information på Kinorevuens hjemmeside, klik på nedenstående link!