Kinorevuen - idyl ved aftenstide

www.kinorevuen.dk

Biografen i skoven.

Ikke bare en moderne biograf i en dynamisk kulturby. Kinorevuen er en charmerende ramme om en mangfoldighed af oplevelsestilbud:

- film
- musik
- teater
- foredrag

Alene eller i spændende kombinationer. Den moderne biograf i byen på kanten af Rold Skov giver mulighed for fantastiske totaloplevelser.
Start oplevelsen med en vandretur eller en guidet tur i skoven. I samarbejde med vores turistkontor eller med vore hoteller, kan vi stykke en skræddersyet oplevelse sammen.

Kinorevuen er beliggende overfor stationen i Skørping i forbindelse med KulturStationen. Efter en gennemgribende renovering, som blev afsluttet i juni 2013, fremstår den gamle biograf nu som en af Nordjyllands mest moderne biografer. Den smukke sal er udstyret med 100 meget behagelige sæder med usædvanlig god benplads. Teknikken er af mest moderne standard.

Billetsalget foregår i biografens hyggelige café. Repertoiret er et bredt udvalg af de bedste film indenfor alle genrer, Kinorevuen viser film for både børn, unge og voksne. Kinorevuen arrangerer særforestillinger for skoler, institutioner, virksomheder og foreninger. Der kan bestilles servering i forbindelse med et arrangement: Alt lige fra risengrød over kaffe og kage til en 3-retters menu kan arrangeres. Ring for at få et tilbud.

Kinorevuen er en foreningsdrevet biograf med en ansat daglig leder og cirka 60 frivillige operatører og cafevagter som sørger for, at biografen åbner hver dag året rundt.

Foreningen Kinorevuens Venner med cirka 200 medlemmer og en bestyrelse er ansvarlig for Kinorevuens drift og udvikling.