PROGRAM FOR FØRSTE HALVÅR 2016

Arrangementer, som borgerforeningen arrangerer alene eller i samarbejde med andre - eller på anden måde medvirker:

Søndag den 3. januar kl. 13.00–16.00: Den traditionelle Nytårs Travetur med Rebild Turistforening som hovedarrangør. Mødested er Havdalspladsen, som ligger på vestsiden af Buderupholmvej, hvor den krydses af Rebild Kirkevej. Herfra går turen rundt i Bjergeskoven. Turguide er skovridder Bendt Egede Andersen.

Tirsdag den 12. januar kl. 18.30: Fortællecafé i Kinorevuen. Sognepræst Flemming Kloster Poulsen, Randers, genfortæller ”Lykke Per”. Efter foredraget er der ost og vin i Pavillonen samt ca. 15 minutters debatoplæg og 45 minutters fælles samtale om bogen. Arrangement i samarbejde med Højskolebio. Billetter kan købes via Kinorevuens hjemmeside.

Søndag den 17. januar i Verandaen på KulturStationen: Mad & Film. Spisning efterfulgt af filmen ”Kollektivet” med bl.a. Trine Dyrholm og Ulrik Thomsen. Tilmelding senest den 13. januar 2016 til medlemskonsulent Hanne Mortensen.

Tirsdag den 2. februar i festsalen på KulturStationen: Nytårskoncert/Vinterkoncert med Hobro Kammerorkester. Solist Charlotte Hjørringgaard. Dirigent Morten Lønborg Friis.

Søndag den 7. februar: Fastelavnsfest i samarbejde med erhvervsforening og menighedsråd.

Onsdag den 10. februar: Hjertestarterkursus/Livgivende førstehjælpskursus. I samarbejde med Hjerteforeningen i Skørping.

Torsdag den 18. februar kl. 16.00 i Seniorbiografen: Bedsteforældredag.

Søndag den 28. februar kl. 14.00 i festsalen på KulturStationen: Lokalhistorisk Eftermiddag med Johan Rafaelsen.

Onsdag den 9. marts i Verandaen på KulturStationen: Generalforsamling. Der indledes med suppe kl. 18.00. Generalforsamling: Kl. 19.00. Kl. 20.00: Koncert med Revyorkestret under ledelse af Hans Hjort.

Søndag den 13. marts: Mad & Film. Vi skal se filmen ”Carol”.

Onsdag den 16. marts kl. 19.30 i festsalen på KulturStationen: Vise Verse Aften.

Søndag den 20. marts i festsalen på KulturStationen: Byttemarked – i samarbejde med Internationalt Landsbysamarbejde (ILS), Danmarks Naturfredningsforening (DN) og Bogby 9520.

Onsdag den 13. april: Suppemøde med borgmesteren.

Tirsdag den 3. maj kl. 19.00 : En aften med fællessang på Rebild Efterskole, nærmere omtale - klik i MENUEN på FÆLLESSANG PÅ REBILD EFTERSKOLE.