Begivenheder

Mad og film

Kulturstationen

Den danske film 'Rom' er et romantisk feel-good drama med Bodil Jørgensen og Kristian Halken i hovedrollerne. De kan ses i rollerne som ægteparret Gerda og Kristoffer, der er taget på en forlænget weekendtur til Rom, hvor Gerda som ung gik på kunstskole.

Generalforsamling 2024

Kulturstationen

Generalforsamling onsdag d. 6. marts 2024 Kl. 18.00-20.30 i 100-Salen, Kulturstationen.

Vise Vers aften 8. marts 2024

Kulturstationen

Igen i år afholder Skørping Borgerforening ViseVers aften i salen på Kulturstationen.

Byttemarked 24. marts 2024

Kulturstationen

Byttemarked er en super hyggelig, social, miljø- og klimavenlig begivenhed.Kom med de ting, som du vil give væk.Gå på opdagelse og tag ting med hjem, som andre ikke længere har brug for.Måske finder du noget, som får dig eller din bolig til at ligne en million.Der er også et legehjørne, hvor børn bytter med børn. […]

Koncert og fællessang med Skørpingkoret

Kulturstationen

Kom og syng sammen med Skørpingkoret og få kaffe og kage i pausen ved Borgerforeningen. Koret hylder nyligt afdøde digter Jens Rosendal med hans sangcyklus I Vadehavet og vi synger sammen nogle af hans kendte sange. Koret slutter med en lille musikalsk overraskelse.